Zondag 1 sept. Reedley CA

1 september 2013 - Reedley, California, Verenigde Staten

Sequoia 004Sequoia 003Sequoia 002Sequoia 001Vandaag Sequoia National Park bezocht en konden natuurlijk niet om de “Sherman” heen.Fantastische route afgelegd met veel haarspeldbochten en enorme hoogteverschillen. Eind van de dag alle 4 hartstikke doof.

Het plan was om morgen naar Yosemite te gaan maar door de hevige branden is de weg door het park sowieso afgesloten en in de rest van het park is de luchtkwaliteit door de rook erg slecht.Het wordt afgeraden het park te bezoeken.We gaan nu dus een alternatieve route volgen en om het park heen naar Walker.

1. Jola:
    2 september 2013
    Jammer dat jullie niet naar Yosemite kunnen, maar jullie vinden vast een andere prachtige route. Prachtige foto,s hoor. Tot de volgende keer. JOLA
  2. Agnes:
    3 september 2013
    Geweldige foto's en wat een fantastische reis maken jullie. Ben een beetje jaloers, maar dat mag wel he'. En dat hartstikke doof, dat was toch altijd al zo, of verbeeld ik me dat??????? Over 1910 gesproken, natuurlijk hadden jullie dat zomaar kunnen zijn: 2 gekke meiden en een ezel halverwege een berg. Dankjewel hartstikke leuk.
    Ben benieuwd naar jullie volgende bericht.
    Groetjes, Agnes