USA 14 t/m 21 september 2014

22 september 2014

14 september: Sevierville (Virginia). Een aantal attracties bezocht, waaronder Wonder Works (een huis dat op zijn kop staat), de Titanic, waxmuseum, kerstshops en vele andere kermisattracties. Gegeten bij Dennis helemaal in kerstsfeer.

15 september: Door de toenemende bagage voor de terugreis, even geïnformeerd bij de luchtvaartmaatschappij in Maryville over een extra koffer. Dat blijkt tegen betaling geen probleem te zijn. Ook weer opgelost. Vervolgens op zoek naar vier makke paardjes. En ja hoor.........daar gingen we weer, kattaklop,kattaklop, kattaklop.......Op Rosy, Lady, Blizzard en Troy een mooie tocht door de Smokey Mountains gemaakt.

16 september: Via Newport, Greenville, Bristol, Abingdon, Austin Springs op weg naar onze volgende overnachting in Wytheville. Langs de weg steeds meer pompoenen te zien. De herfst doet zijn intrede en Halloween komt eraan.

17 september: Naar Staunton. Old Down Town bezocht. Langs het transportmuseum en gegeten bij Long John Silver.

18 september: Door het Shenandoah National Park naar Winchester. Schitterende natuur, maar jammer dat de herfstkleuren er nog niet waren. Enkele roodgekleurde bomen gezien. Over een maand is het hele park in herfsttooi. Herten van dichtbij gezien(ook levende).

19 september: Een mooie rit naar New Stanton (Pennsylvania) voor weer een overnachting. Gegeten bij Cracker Barrel. Nog wat souveniertjes gekocht voor het thuisfront.

20 september: Via de Amish in Berlin op weg naar Mansfield (Ohio). Wat blijkt: de Amish houden ook van lekker eten. In één van hun winkels kon je van alles proeven en dat hebben we natuurlijk ook gedaan.

21 september: Mansfield stelt niet veel voor. We hebben deze dag benut om te wassen en wat te shoppen. En nog een tourtje gemaakt door de bossen en rond een meer.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jola:
    22 september 2014
    Prachtig die reis van jullie. Ik wil straks wel alles horen ovwr de Amish, lijkt me heel apart. De foto's zijn ook weer prachtig. Ga zo door, nog veel plezier!
    Hier alles goed en redelijk weer.
    JOLA
  2. Wendy:
    22 september 2014
    Cool zeg allemaal! Erg mooi die landschappen. Hebben jullie al een ouwe rijke amerikaan gevonden die ik dood kan kietelen? Hihihi. Heel veel plezier nog! Doei groetjes van ons
  3. Joop Scheuierman:
    22 september 2014
    Mooie reis maken jullie en door de leuke foto's genieten wij een beetje mee. Is het al opgevallen hoe enorm veel haloweenspullen er in de winkels liggen, als je het wil vieren moet je daar de spullen kopen of zit de extra koffer ook al vol? een heel fijn vervolg van jullie reis toegewenst.
    gr. Marie en Joop
  4. Agnes:
    24 september 2014
    Leuk verslag weer en wat een geweldige reis maken jullie toch. Die foto's zijn ook weer super. De reddingsploeg achter de makke paardjes ziet er ook heel professioneel uit ha,ha.
    Nog heel veel plezier in jullie laatste week.
    groetjes Agnes