Vrijdag 30 en zaterdag 31 augustus

31 augustus 2013 - Wofford Heights, California, Verenigde Staten

DSC01073DSC01134DSC01062DSC01067DSC01071DSC01092De reis vervolgd van St. George naar Amagosa. Daar aan gekomen was het voor onze begrippen heet (35 graden), maar voor de plaatselijke bevolking was het koud voor de tijd van het jaar. Duik in het zwembad genomen om af te koelen. Zaterdag onze reis vervolgd via Death Valley en Lake Isabella naar Wofford Heights. Death Valley was adembenemend en de temperatuur ook( 44 graden). De kleuren van de rotspartijen waren schitterend(zie foto's). Wat het hotel betreft waren we wel erg verwend, dus nu maar ff een nachtje terug naar basic(Anders krijgen we kapsones door al die luxe). Morgen weer verder naar Sequoia National Park.

1. Jola:
    1 september 2013
    Leuk dat ze daar een meer naar jou vernoemd hebben Isabel. Ik kan me aan de hand van de foto,s voorstellen dat het daar adembenemend mooi en warm is. Hier ook alles oke. Mijn afscheidsfeestje was ook fantastisch, dat hoor je allemaal wel. Geniet ze daar en tot het volgende bericht. Jola
  2. Jola:
    1 september 2013
    Zoals je las schreef ik weer iets over mijn afscheidsfeestje, dat had ik dus al gedaan, ja dat heb je met die pensionada,s die vertellen weleens iets dubbel. De bloemetjes op het balkon staan er fris bij en het weer is ook goed, zo,n 19/20 graden.
    Nou dag hoor ouwe globetrotters! Jola
  3. Eus:
    Hi Guys

Heel leuk jullie reisverslag weer te lezen en ik krijg al heimwee!
    Geniet verder van jullie vakantie and take care xxx
  4. John & Juud:
    Gave foto's hoor!