29-08-13 Bryce Canyon Utah

30 augustus 2013 - St. George, Verenigde Staten

Howdy folks,

Gisteren een lange rit naar Cedar City gemaakt. Vanmorgen naar Bryce Canyon. Het is toch gelukt. ....Knollen beklommen en een mooie rit te paard gemaakt door de dennenbossen naar een uitkijkpunt over Bryce Canyon. Een ervaring die we nooit hadden willen missen. Ook de mannen waren "wild" enthousiast. Onderweg nog een coyote van dichtbij gezien. Nadat we Billy The Kid & John Wayne uit het zadel hadden geholpen zijn we op weg gegaan naar Zion. Kortom het was weer een enerverende dag. Morgen gaan we richting Death Valley.

1. Jola:
    30 augustus 2013
    Gewelig wat jullie allemaal meemaken. Zeker die ontmoeting met Billy the Kid en John Wayne, dat zijn zelf ook 2 oude knollen natuurlijk die niet opkunnen tegen de 2jonge dames. Geintje. Het lijkt me fantastisch wat jullie allemaal zien.
    Gisteren was mijn afscheid van kantoor. Dat was ook fantastisch, echt iedereen was er die ik had uirgenodigs, zelfs mijn broer met z,n vrouw. Er is voor mij gezongen waar ik nog al ontroerd van werd. Er was een mooie toespraak en veel cadeaus. Ze hadden voor mij ook een soort van reiskoffer gemaakt met allerlei spulletjes erin zoals bijv. een waterpistooltje, een poncho, oordopjes, alles voor op reis. Het koffertje was beplakt met allerlei foto van mijn collega,s. Je hoort het nog wel.
    Nou jullie fijne mooie reis verder, geniet ze!!X Jola
  2. Joop Scheuierman:
    31 augustus 2013
    Bryce Canyon te paard bekijken is wel heel erg apart, wij hebben het gewoon met de auto gedaan. Een indrukwekkend park. Jullie leggen wel flinke afstanden af zeg.
    Heel veel plezier nog en geniet van al het moois dat er te zien is