Zondag, 25 augustus

27 augustus 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

06.00 uur opgestaan, regen, regen, meer regen........ Eerst lekker ontbijtje bij de 'Route 66 Diner' in Williams en weer en route. In Seligman koffie gedronken bij Lilo's met natuurlijk wat lekkers, waaronder een cinnamonrol (afmeting 4 x 4 meter). Zelfs Rob was speachless en die is niet snel stil te krijgen.....Hebben een doggiebag meegekregen en een aanhanger om in te vervoeren. Vervolgens naar Hackberry en via Kingman naar Las Vegas.Temperatuur goed, af en toe een buitje. Inmiddels droog en bloedheet. Aangekomen in het hotel (huge). Kilometers afgelegd om de kamers te bereiken. Waanzinnig goed hotel, met dito ontbijt. Maandag Boots gespot van, schrik niet, 2800 dollar. Toch maar niet gekocht. De Strip vier keer gelopen (versleten hoeven, knieen). 27 augustus naar de Harley Dealer en ja hoor...... weer geslaagd natuurlijk. Nog ff een bubbelbad bezocht en gezwommen en toen konden we er weer tegen aan. Vanavond naar het lichtspectakel in Fremontstreet. Morgen gaan we verder richting Bryce Canyon.