Sonorapas, Sacramento en San Francisco

4 september 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Sonorapas 1Sonorapas 2SacramentoSan Francisco  1San Francisco 2San Francisco 3San Francisco 4San Francisco 5San Francisco

2 en 3 september. Vanwege de branden in Yosemite hebben we een andere route genomen. Via de Sonorapas zijn we naar Walker gegaan, waar we hebben overnacht. We hadden het hele motel voor onszelf. Onderweg hiernaar toe was er veel rookontwikkeling. De volgende dag zijn we via Lake Tahoe naar Sacramento gegaan. Hier hebben we het California State Railroad Museum bezocht. Hans hebben we uiteindelijk tussen de locs vandaan moeten slepen anders waren we er nu nog geweest. Vervolgens voor onze overnachting naar Fairfield.

4 september. Vandaag was San Francisco aan de beurt. Om 05.30 uur opgestaan om vroeg bij de Cable Car te zijn. Helaas kwamen we in de file terecht, maar de drukte bij de Cable Car viel gelukkig nog mee. Dit was weer een waanzinnig leuke ervaring. Na deze rit gingen we naar Fischerman's Warf. Zeehonden kijken op Pier 39. Hierna over de Golden Gate gereden om vervolgens mooie plaatjes te schieten van de Skyline van San Francisco en de brug. Toen naar Lombardstreet, het steilste straatje van de stad. Tot slot ook nog even de huisjes van de serie 'Fullhouse' bekeken. Hierna naar het hotel om zoals inmiddels de gewoonte aan de wijn te gaan.

Morgen weer verder met onze route.

1. Jola:
    5 september 2013
    Super wat jullie meemaken.
    Hier is het ook geweldig, 34 graden een beetje wind aan zee en heerlijk eten enz. Enz.
    Tot de volgende keer!
    X