Santa Cruz, LA, Calipatria

9 september 2013 - Calipatria, California, Verenigde Staten

Zeehonden Santa CruzMonterey BayPootje baaien Pacific OceanMorro BayMalibuBig Boy RobDonderdag 5 september via Santa Cruz naar Monterey Bay en vervolgens naar Morro Bay voor de overnachting. Ook tussendoor nog aan het pootje baaien geweest in de Pacific Ocean. Vrijdag op weg via Malibu naar Los Angeles We dachten op tijd bij het hotel te zijn, maar we hebben 2 uur in de file gestaan om naar de oostkant van L.A. te komen. Barnes & Noble (boekhandel) bezocht en een boek voor John gescoord.

De dag erna (zaterdag) zijn de mannen naar de Big Boy (een 600 ton wegende locomotief, de grootste van de USA) geweest. En wij de meiden hebben de was gedaan en de rest van de middag in het zwembad gezeten, want de temperatuur was 38 gr.

Zondag verder en route via Palm Desert naar Calipatria. Bij het hotel aangekomen met z'n 4ren weer een duik in het zwembad genomen. Temperatuur nog steeds 38 gr.

Morgen weer verder richting Phoenix om vervolgens aan de motor tour te beginnen.