Calipatria, Phoenix, Payson

11 september 2013 - Payson, Arizona, Verenigde Staten

VeeteeltbedrijfTonto National ForestLake RooseveltBrug Lake RooseveltDam Lake RooseveltRiviertje Lake RooseveltDreigende wolken

Maandag 9 september naar Phoenix gereden via mooie bergwegen en prairies. Onderweg zachtjes onwel geworden van de stank van de mest van 10.000den koeien. Naast veeteelt is het ook agrarisch gebied. Ze verbouwen er watermeloenen, pompoenen en asperges. In Phoenix aangekomen naar de HD dealer om de motoren voor de trip te regelen. Weersvoorspellingen laten te wensen over, dus ff afgewacht of het zou gaan lukken.

Dinsdag 10 september. Vanwege voorspeld noodweer toch maar besloten de motoren te cancelen en de route te vervolgen per auto. Via Lake Roosevelt naar Payson voor de over nachting. Morgen gaan we verder naar Sho Low via Winslow en Holbrook.

1. Joop Scheuierman:
    13 september 2013
    wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt en heel wat mijlen gereden.
    jammer dat het weer niet mee werkte, ook wij hebben een aantal keren moeten vluchten voor het onweer.
    We vonden het leuk om jullie te volgen en wensen jullie een goede reis naar huis toe
  2. Agnes:
    Hoi jongens en meisjes,
    Wat een schitterende reis hebben jullie gemaakt. Het zal wel behoorlijk wennen zijn als jullie terug komen in het kille kikkerlandje. Ik vond jullie reisverhalen in ieder geval erg leuk.
    Goede reis terug en tot dinsdag.
    groetjes, agnes
  3. Kitty:
    13 september 2013
    Hoi luitjes, wat een mooie foto's en zeker van die supergrote trein.
    Nog even en dan zijn jullie weer thuis, zal wennen zijn want het weer is hier niet meer zo lekker, het is nu zo'n 17° en het wordt nog minder, dus jassen aan in Nederland.
    Groetjes en een goede reis terug.
    Kitty