Payson, Winslow, Show Low, Phoenix

14 september 2013 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

IMG_3542IMG_3559IMG_3569IMG_3582IMG_3602IMG_3619IMG_3654IMG_3656IMG_3680IMG_3681IMG_3709IMG_3712IMG_3713

Op de valreep nog even een verslag van de laatste 3 tour dagen van onze vakantie die we dus met de auto hebben gedaan.

Dinsdag vertrokken naar Payson een prachtige route door bergen, bossen en vlaktes. Je komt in 1 dag veel verschillende land schappen tegen. Onze 1e nacht was in Winslow, voor degene die het niet weten "Take It Easy" van de  The Eagles heeft wat met dit stadje van doen.

Woensdag via Holbrook waar we een leuk motel met Tipi's hebben gezien, naar Show Low waar we de 2e nacht hebben door gebracht.

Donderdag weer terug naar Phoenix. Ook nog even op de foto bij een grote cactus en in Payson een leuke western store bezocht. Elly zag daar uit eindelijk de beer die ze wilde zien in de vakantie en ik heb kluk-kluk ontmoet.

Vrijdag weer terug in Phoenix-Mesa waar we de laatste 2 nachten door brengen. Hier o.a een gave Out-door shop (Bass Pro) bezocht en als afsluiter een taart bij een cheesecake factory gegeten.

Nu gaan we slapen want we moeten erg vroeg op.

Groeten van Rob & Elly, Hans & Isabella

1. Jola:
    14 september 2013
    Hallo daar, ik heb al jullie foto,s hier bij 32 graden met een briesje aan zee zitten bekijken, nog wel, want het schijnt in Nederland weer budweer te zijn.
    Ze zijn prachtig, zo te zien hebben jullie genoten. Goeie reis naar huis. Se you!!
  2. Eus:
    14 september 2013
    Heel leuk al jullie ervaringen te lezen met de prachtige foto s, wat een prachtig land en zoveel bezienswaardigheden, vinden jullie het ook? Ik wens jullie een fijne reis terug naar Ned. trek je dikke jas maar weer aan, want het regent en koud.
    groetjes
  3. Isabella:
    15 september 2013
    We zijn weer thuis, we hebben een goede vlucht gehad en zijn geland om 08.05 nederlandse tijd. Iedereen bedankt voor de reacties.

Groetjes