USA trip van Rob-Elly-Hans en Isabella

15 augustus 2013 - Dordrecht, Nederland

Hallo lieve mensen allemaal.

Het is bijna zover, onze trip naar Amerika. Willen jullie weten hoe wij het daar hebben dan kunnen jullie ons volgen via deze reislogger.

Wij houden jullie dan op de hoogte van al het gene wat wij gaan zien en beleven.

Gr. R.E.H.I

1. Kitty:
    16 augustus 2013
    Nou we gaan het zien en beleven met jullie.
    Alvast een goede reis gewenst volgende week vrijdag.

Liefs, Kitty
  2. Maria van maanen:
    16 augustus 2013
    Heel fijne vakantie toegewenst, goede reis en veel plezier.
    En heel graag tot ziens !
  3. Anneke geway:
    16 augustus 2013
    nou veel plezier in het altijd leuke usa
    geniet er van
    groetjes an en frank
  4. Marie:
    18 augustus 2013
    Wij wensen jullie een goede reis.hoe was jullie vlucht? Volgens mij op tijd vertrokken. Voorzichtig met je knie en we gaan jullie verhalen lezen heel veel plezier joop en marie
  5. Isabella:
    18 augustus 2013
    We zijn nog niet weg hoor, de 23e pas.
    Maar het schiet al op
  6. Marie:
    18 augustus 2013
    Had andre toch gelijk. Nou ja nog een weekje dan en die vliegt inderdaad om. Hadden joop en ik allebei verkeerd begrepen
  7. Joop Scheuierman:
    18 augustus 2013
    wat een misverstanden weer zeg. Maar we zullen jullie volgen gedurende jullie reis. Heel veel plezier en wees voorzichtig
  8. Anke:
    20 augustus 2013
    Goeie reis en veel plezier
  9. Agnes:
    22 augustus 2013
    Hoi meisjes en jongens,

Morgen gaat 't gebeuren. Hebben de meisjes ook nog een beetje gezond verstand ingepakt?? Zal niet he want dat is al heel lang op (hi,hi). Heb nog gekeken of ik een beetje had voor jullie maar helaas ook dat was ver over de houdbaarheidsdatum. Ik wens jullie een heel goede reis en heel veel plezier bij Uncle Sam.

groetjes Agnes
  10. Marie:
    23 augustus 2013
    Nu is het zover wij wensen jullie een heel goede vlucht en een heel goedbegin van jullie vakantie gr.joop en marie
  11. Jola:
    24 augustus 2013